شرکت آریا ساویس خدمات بازرگانی در زمینه صادرات

دو سال پیش

  مشخصات کسب و کار  

نام کسب و کار:
شرکت آریا ساویس خدمات بازرگانی در زمینه صادرات
مکان:
تهران,تهران
گروه:
خدمات حمل و نقل
محل فعالیت:
تهران,تهران
تلفن:
09128206024
کد کسب و کار:
11615

شرکت آریا ساویس (خدمات بازرگانی در زمینه صادرات پتروشیمی، نفت، مشتقات نفتی / واردات گوشت گوساله، گوشت گوسفندی، تخم مرغ نطفه دار، تخم مرغ خوراکی و مرغ) شرکت بازرگانی آریا ساویس جهت صادرات نفت ، مشتقات نفت و مشتقات پتروشیمی جهت صادرات به خارج از کشور در حال فعالیت می باشد. شرکت های زیر مجموعه آریا ساویس به شرکت میت پروتئین و اندیشه نو می توان اشاره کرد. شرکت آریا ساویس ارائه کننده خدمات بازرگانی در زمینه های صادرات پتروشیمی، نفت، مشتقات نفتی و همچنین خدمات واردات در زمینه های گوشت گوساله، گوشت گوسفندی، تخم مرغ نطفه دار، تخم مرغ خوراکی و مرغ می باشد. آدرس آریا ساویس: تلفن: ۰۰۴۰۷۲۱۸۸۸۸۳۸ ، ۰۰۴۰۷۴۴۴۲۲۷۲۲ ، ۰۰۴۰۷۲۲۲۲۲۲۹۷ موبایل (ایران): آقای دکتر فراهانی: 09128206024 ایمیل:

  سایت نت پسند هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم کسب و کار ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد کسب و کار دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
119 نفر
رتبه کسب و کار:
0

  درباره نت پسند
نت پسند یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت کسب و کار » کلیک نمایید.