نمودار یوزکیس یا use case مورد کاربرد درخواست آنلاین تاكسی

آگهی

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت پسند دیده ام»
تلفن:
09339870952-
ایمیل:
projeman2@gmail.com
دسته بندی:
سایر کسب و کار
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
2692

نمودار یوزکیس یا Use case مورد کاربرد درخواست آنلاین تاكسی در نمودار یوزکیس یا Use case مورد کاربرد سیستم درخواست آنلاین تاكسی اکتورهایی مانند کاربر،مدیر، کارمند، مشتری وجود دارد. در نمودار یوزکیس uml موردهایی همچون ورود، ثبت نام، ثبت سفر، کنسل سفر، کدپیگیری، گزارش مسافران، انتخاب مسیر و غیره رسم شده است. همچنین روابطی همچون رابطه های generalization و dependency و Association و رابطه های include و extend رسم شده اند. پس از خرید یک فایل با نرم افزار رشنال رس یا rational rose را که با پسوند mdl می باشد را به همراه یک فایل دو صفحه ای ورد که درون آن سناریوی درخواست آنلاین تاكسی و عکس نمودار یوزکیس که در آن وجود دارد به همراه فایل pdf را دانلود خواهید کرد. . پیشنهادات جهت خرید و یا هر گونه سوال در مورد نحوه دریافت محصول تماس بگیرید یا پیامک بفرستید. تلگرام و واتساپ روی ای

  سایت نت پسند هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
310 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره نت پسند
نت پسند یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت ستاره در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.