خرید و فروش و دانلود مقاله ورد در مورد مجازی سازی و شبکه خصو

آگهی

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت پسند دیده ام»
تلفن:
09356905712-
ایمیل:
pdaneshjoei@gmail.com
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1306

این پروژه یک فایل ورد (word) در مورد مجازی سازی یا شبکه خصوصی یا vpn می باشد که در حدود 28 صفحه و قالب تحقیق دانشگاهی می باشد. در این پروژه تحقیقاتی موضوعاتی همچون تاریخچه مجازی سازی، علت استفاده از مجازی سازی، تفاوت مجازی سازی با شبیه سازی، مزایای مجازی سازی، معایب مجازی سازی، انواع مجازی سازی و غیره می باشد. پس از دانلود یک فایل ورد را دریافت می کند که در صورت لزوم می توانید درون آن اصلاحاتی را انجام دهید. پس از پرداخت هزینه مقاله لینک دانلود برای شما فرستاده می شود.قیمت این محصول با کد(11015) ، 54.000تومان می باشد برای خرید لطفا با این شماره 09356905712 در وات ساپ پیام بدید یا تماس بگیرید . در صورت نیاز به تغییر یا سفارش پروژه یا پاورپونت جدید با ما تماس بگیرید. کلمات کلیدی دانلود مقاله خرید مقاله سفارش مقاله

  سایت نت پسند هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
278 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره نت پسند
نت پسند یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت ستاره در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.