درباره فروشگاه اینترنتی نت پسند

تاریخچه نت پسند

فروشگاه اینترنتی نت پسند یکی از زیرسیستم های شرکت مهندسی آبان رایان البرز (سهامی خاص) می باشد. شرکت مهندسی آبان رایان البرز یک شرکت سهامی خاص با شماره ثبت 46465 ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها می باشد. در این فروشگاه کلیه محصولات اعم از نرم افزاری، سخت افزاری، صنایع دستی، لوازم سلامت و پزشکی، لوازم خانگی، سیسمونی نوزاد، لوازم ورزشی، فرهنگی و هنری و غیره بصورت پرداخت در درب منزل و خرید نقدی عرضه می شود.

ماموریت فروشگاه اینترنتی نت پسند

ماموریت فروشگاه اینترنتی نت پسند ایجاد بستری امن جهت خرید غیرحضوری کالاهای موردنیاز مشتریان است. یکی دیگر از ماموریت های دیگر این فروشگاه این است که مشتریان علاوه بر خرید، بتوانند کالاها و خدمات تولید شده خود را به سایر مشتریان عرضه نمایند.

چشم انداز فروشگاه اینترنتی نت پسند

فروشگاه اینترنتی نت پسند در آینده نزدیک قصد دارد یک سیستم خرید و فروش بزرگ کالا و خدمات را در سطح اینترنت راه اندازی نماید؛ بطوریکه یک شخص بازدید کننده تنها خریدار نباشد، بعبارت دیگر یک شخص هم بتواند محصول موردنیاز خود را خریداری نموده و هم محصولات خود را بفروشد.

افتخارات و دستاوردهای شرکت

person

نحوه تحویل کالا

پس از خرید

پس از خرید از فروشگاه شرکت مهندسی آبان رایان البرز می توانید محصولات را به شیوه های زیر تحویل بگیرید: ارسال از طریق پست پیشتاز یا سفارشی ارسال از طریق شرکت های باربری ارسال از طریق هماهنگی بین طرفین ( شرکت یا مشتری ) ارسال از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) توجه) هزینه ارسال تمامی محصولات به غیر از نرم افزارهای تولیدی شرکت مهندسی آبان رایان البرز بر عهده مشترین می باشد. لازم به ذکر است پس از ارسال محصولات، شماره کد رهگیری پست یا شماره باربری بر روی شماره تلفن شما از طریق پیامک ارسال خواهد گردید. در صورت هر گونه سوال می توانید موضوع را از طریق پل های ارتباطی موجود در قسمت « تماس با ما » از سوال بفرمایید.

برای ارسال کالا برای مشتریان روش های متنوعی از جمله پرداخت وجه درب منزل، خرید نقدی و غیره وجود دارد. روش پرداخت درب منزل: در این روش شما بدون اینکه هیچگونه وجهی را پرداخت نمایید سفارش خود را ثبت می نمایید؛ مامور پست سفارش شما را به درب منزل(آدرسی که معرفی می کنید) یا می رساند و شما پس از تحویل بسته وجه را به مامور پستی پرداخت می نمایید. خرید آنلاین: در این نوع سفارش مبلغ کالا را از طریق درگاه پرداخت آنلاین واریز می کنید، بسته از طریق پست پیشتاز یا سفارشی برای شما ارسال می گردد.

تماس با شرکت یکی از امکاناتی است که بازدیدکنندگان وب سایت نت پسند می توانند از این راهها با مسئولان شرکت تماس حاصل فرمایند. پل های ارتباطی شرکت امکان ارتباط دو طرفه بین شرکت و بازدیدکنندگان سایت(شامل مهمانان سایت، خریداران، فروشندگان) ایجاد می نماید. امکان پل های ارتباطی با شرکت در همین قسمت بصورت واضح توضیح داده شده است.

نحوه تماس با شرکت

به مظور خرید، فروش و پشتیبانی و غیره

شرکت دارای پل های ارتباطی از جمله: ارسال پیام از طریق وب سایت، از طریق برنامه های پیام رسان تلگرام یا واتس آپ، پست الکترونیکی(ایمیل)، تلفن ثابت، تلفن همراه و پیامک می باشد. در هر ساعت می توانید پیام خود را برای ما ارسال نمایید. هرگونه سوال در رابطه با خرید، فروش، پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات، درخواست های متفرقه و غیره را از طریق پل های ارتباطی برای ما ارسال کنید. سوالات و درخواست های شما بسرعت پس از بررسی، پاسخ داده خواهد شد.

person
person

پیگیری محصولات خریداری شده

ارتباط با مشتری

پس از اینکه کالای موردنظر خود را خریداری نمودید، یک شماره رهگیری برای آن سفارش صادر شده خواهد شد، این کدرهگیری را به منظور پیگیری وضعیت سفارش خود یادداشت نمایید. در صورتیکه محصولی را خریداری نموده اید و در رهگیری آن ابهام دارید، درخواست رهگیری مرسوله خود را از منوی رهگیری مرسولات برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود و راهنمایی های لازم برای شما ارسال گردد.

یکی از امور متداولی که مشتریان گرامی پس از خرید تمایل دارند از آن آگاه شوند «پیگیری وضعیت سفارش» است. در فروشگاه اینترنتی نت پسند بطور واضح توضیح داده شده است که مشتریان پس از ثبت سفارش چگونه محصولات خود را ردیابی کنند. هر سفارش پس از ارسال در وضعیت های معلق، آماده ارسال، ارسال شده و توزیع شده قرار می گیرد. معلق یعنی کالای شما درحال تایید است، آماده ارسال یعنی کالای شما به منظور بسته بندی درحال آماده سازی است، ارسال شده یعنی بسته برای شما ارسال شده است.

یکی از راه های ارتباط موثر با بازدیدکنندگان و مشتری مداری، ارسال ساده درخواست توسط مشتریان و رهگیری آن می باشد. فروشگاه نت پسند دارای ابزاری ساده جهت ارسال و پیگیری درخواست ها می باشد. روش های زیادی برای پیگیری ذکر شده که بهترین نوع ارسال درخواست، ارسال پیام از طریق فرم تماس با ما می باشد.

ارسال درخواست و پیگیری آن

ارتباط با مشتری

در صورتیکه از طریق وب سایت برای شرکت پیامی را ارسال نمودید یک کدرهگیری برای شما صادر خواهد شد که از بخش تماس با ما قسمت «پیگیری درخواست ها» می توانید با وارد نمودن کد رهگیری پاسخ درخواست خود را مشاهده نمایید. هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد، نظر، درخواست و غیره در هر زمینه دارید برای ما ارسال نمایید. همچنین در صورتیکه تمایل دارید می توانید درخواست ها خود را از طریق پست الکترونیکی(ایمیل) برای ما ارسال نمایید و از همان طریق پیگیر درخواست خود باشید.

person