دانلود پروژه سازمان بازنشستگی با پستگرس اس کیو ال

آگهی

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت نت پسند دیده ام»
تلفن:
09924505567
ایمیل:
دسته بندی:
سایر خدمات
محل:
اصفهان - اصفهان
قیمت (تومان):
قیمت: توافقی
کد آگهی:
8754

این پروژه آماده یک پروژه پایگاه داده یا بانک اطلاعاتی می باشد که سیستم سازمان بازنشستگی را با استفاده از بانک اطلاعاتی postgres sql یا پستگرس اس کیو ال پیاده سازی می کند. در این پروژه یک فایل ورد و پی دی اف وجود دارد که در آن تصویر کلیه جداول طراحی شده پایگاه داده با استفاده از پستگرس اس کیو ال همراه نام جداول و فیلدهای آن قرار دارد. جداول پروژه شامل جدول کارمند کارکنان بازنشسته تعاونی نوع بیمه اطلاعیه ها و غیره)طراحی می گردند؛ و بیش از 15کوری پرس و جو) query) ایجاد می شود. لازم به ذکر است پروژه در محیط pgadmin عکس برداری شده است. فایل بک آپ برای ری استور در محیط پی جی ادمین هم قرار داده شده است که می توانید آن را در محیط نرم افزار پی جی ادمین ری استور کنید. برای خرید به شماره تلفن 09924505567 واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

  سایت نت پسند هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

بازدید:
288 نفر
رتبه آگهی:
0

  درباره نت پسند
نت پسند یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت ستاره در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.